شهید محمد حسن زاده مقدم

شهید محمد حسن زاده مقدم نام پدر : علی اصغر نام مادر: حلیمه مهدی زاده تاریخ تولد: 1344/06/11 تاریخ شهادت: 1364/11/22 محل شهادت: فاو جاویدالاثر والفجر هشت

ادامه مطلب

مادر شهید: یک روز صبح که مشغول خوردن صبحانه بودیم با دست به پایم اشاره کرد و گفت مادر به بابا بگو که برگه اعزام را امضا کند و به او می گفتم به پدرت چه بگویم می ترسیدم پدرش ناراحت شود . اعصابم چند روز خورد شده بود گفتم حاجی ! ببین پسرت چه می گوید ، چند روز گریه می کند تا به شما بگویم اجازه رفتن بدهید پدرش گفت چه کار کنم . من گفتم شما راضی هستید بعد پدرش امضا کرد و شهید بسیار خوشحال شد انگار می خواست پرواز کند و به من گفت مامان چه جوری جبران کنم  من به تو افتخار می کنم .
خواهر شهید: برادرم خیلی دوستدار اهل بیت ع بود وقتی درس طلبگی می خواند نزد مادرم می رفت و می نشست روضه حضرت زهرا س را می خواند و همیشه به مادرم می گفت : دوست دارم مثل حضرت زهرا س مفقود بشوم و خدا دوستش داشت و به آن درجه نائل آمد تازه مداحی یاد گرفته بود. دوست داشت شهید شود و اثری از او نباشد که به آرزویش رسید .

*******

فرازی از وصیتنامه جاویدالاثرشهید محمد حسن زاده مقدم
بسم الله الرحم الرحیم
و من عرفی وجدنی * و من وجدنی عشقنی * و من عشقنی عشقته *و من عشقته قتلته * ومن قتلت علی دیه* و من علی دیه انه دیه
هر که دنبالم بیاید پیدایم می کند* و هر که مرا پیدا کند عاشقم میشود* و هرکه عاشقم شود *می عاشقش میشوم* و هرکه من عاشقش شوم او را به قتل میرسانم *و هرکه من او را به قتل برسانم به گردن من خونبهایش است * وهرکه خون بهایش به گردن من است*من خود خون بهایش هستم .
(( الهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیل الله به حق محمد وآل محمد ))
آن کس که تورا شناخت جان را چه کند                     
 فرزند و عیال و خانمان را چه کند
دیوانه کنی هر دو جهان را بخشی
 دیوانه تو هر دو جهان را چه کند

 

با عرض سلام خالصانه به حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) منجی عالم بشریت و روشن بخش جهان ظلمان و عاشق همه مومنین و با عرض سلام به رهبر مستضعفین جهان امام خمینی که حسین وار در مقابل ابر قدرت ها ی زمان مقاوم و استوار ایستاده و تا از بین بردن این ابر قدرت ها و نوکرانش ( عراق و صهیونیست) از پای نخواهد نشست ، امت شهید پرور قدر این رهبر را بدانید.
رهبری که ما را از بند استعمار غربیان و فساد و گمراهی در آورد و اسلام راستین را به ما آموخت که خدای حفظش کند و او را نگهدارد.
حال که مردنی هستیم چه بهتر که در جبهه های جهاد شهید شویم.
خانواده عزیزم هر جمعه به نماز جمعه و هر 5 شنبه دعای کمیل و در نمازهای جماعت شرکت کنید

 

ویدئوها

صداها

کاربران آنلاین4
بازدیدکنندگان امروز 1626
بازدیدکنندگان دیروز 285
کل بازدید ها 744131